Koronaviruksesta aiheutuvia poikkeuksia siirtolapuutarhassamme

28.2.2021

Koronaviruksen aiheuttamia poikkeuksia siirtolapuutarhassamme

Kotiniemen siirtolapuutarhayhdistyksen hallitus päätti 28.2.2021 kokouksessaan:

• Lahden Kotiniemen Siirtolapuutarhayhdistys ry:n sääntömääräistä vuosikokousta ei koronatilanteen takia pidetä 28.3.2021. Ajankohta ilmoitetaan myöhemmin erikseen Puutarhapirtin ilmoitustaululla ja mökkien postilaatikkoon jaettavalla kutsulla. Säilyttäkää nyt saamanne asiakirjat kokousta varten.

• Kevättalkoot 2.5.2021 perutaan. Vedet kytketään, kun säät sen sallivat. Tästä tiedotetaan Puutarhapirtin ilmoitustaululla ja täällä verkkosivuillamme. Alueen kevättoimien hoitaminen tehdään taksvärkkitöinä toukokuun alkupuolella. Tällöin tulee välttää lähikontaktia muiden viljelijöiden kanssa. Talkoomestari ohjeistaa töistä ilmoitustaululla. Haravointijäte- ja risujätelavat tilataan noin viikon ajaksi toukokuun alkupuolella.