Vedet. lavat ym.

27.4.2020

Hallitus käsitteli 26.4. kokouksessaan mm. kevään taksvärkkitöitä.

* Alueen vedet pyritään laittamaan päälle keskiviikkona 29.4. (pakkasvaraus!).

* Risu- ja haravointilavat tulevat 9.5. ja ovat alueella noin viikon ajan.

* Kevättalkoita ei pidetä, mutta taksvärkkitöinä voi tehdä yleisten alueiden keväthuoltoa, postilaatikoiden asentamista, pirtin, saunan, ikkunoiden kevätsiivouksen jne. Näistä töistä voi kysyä lisää talkoomestarilta (Helena Österberg) ja puutarhaistutusten hoitamisesta puutarhatoimikuntalaisilta (Pirjo ja Sirpa Suhonen). Seuraa myös ilmoitustaulua puutarhapirtin eteisessä.

* Kesän tapahtumista tiedotetaan myöhemmin. Esimerkiksi juhannusjuhlaa ei järjestetä yhdistyksen puolesta, paitsi lippu nostetaan.

* Yhteisten alueiden hoitamiseen voi käyttää yhdistyksen työkaluja. Jokaisen  tulee huolehtia käsihygieniasta.

* Sora. multa ym. ostoksia ei voi enää maksaa lippaaseen. Vajaan tulee lista, johon ostokset/vuokraukset merkitään. Laskutus tapahtuu kauden päätyttyä syksyllä.