Syyskokous

2.2.2020

Syyskokous päätti vuoden 2020 toiminnasta

Kotiniemen siirtolapuutarhayhdistyksen syyskokous päätti sääntömääräisistä asioista  25.1.2020. Hallitus oli siirtänyt postilakon vuoksi kokouksen tammikuulle.

Käsiteltyjä sääntömääräisiäasioita olivat mm. toimintasuunnitelma 2020 ja talousarvio 2020, hallituksen jäsenet, toimihenkilöt, taksvärkkityön määrä ja arvo sekä jäsenmaksujen suuruudet.

Puheenjohtajana jatkaa Lilli Partanen. Hallitukseen valittiin jatkavina: Rami Lehto, Pirjo Siitonen ja Pirkko Aalto sekä uusina jäseninä Pekka Jokinen, Seppo Pelkonen ja Sami Vierula. Varajäseniksi valittiin  Timo Pullinen, Kaija Driksna ja Marjukka Ronkainen.

Isännäksi valittiin Pekka Jokinen, talkoomestariksi Helena Österberg, emännäksi Pirjo Siitonen Puutarhatoimikuntaan valittiin Pirjo ja Sirpa Suhonen. Ohjelmatoimikuntaan valittiin Lilli Partanen, Marjo Korteniemi ja Raili Karjalainen.

Taksvärkkityön määrä ja arvo vahvistettiin. Kokouksessa tehtiin ehdotus 10 tuntia ja 20 euroa. Tämä ehdotus ei saanut kannatusta. Hallituksen esitys 15 tuntia/20 euroa sai kannatusta ja päätettiin taksvärkkityöstä: 15 tuntia ja 20 euroa tunti.

Kokouspöytäkirja on tallennettu jäsensivuille.