Syyskokouksessa ei valittu puheenjohtajaa

19.12.2018

Kotiniemen siirtolapuutarhayhdistyksen syyskokous päätti sääntömääräisistä asioista  25.11.2019. Näitä olivat mm. toimintasuunnitelma 2019 ja talousarvio 2019, hallituksen jäsenet, toimihenkilöt, taksvärkkityön määrä ja arvo sekä jäsenmaksujen suuruudet.

Yhdistyksen puheenjohtajaa ei valittu ja päätettiin järjestää ylimääräinen kokous 14.1.2019 puheenjohtajan valitsemiseksi. Nykyinen puheenjohtaja Markku Rapeli ei ole enää käytettävissä.

Hallitukseen valittiin jatkavina: Pirkko Kilpeläinen, Pekka Jokinen ja Sami Vierula. Lisäksi varsinaisiksi jäseniksi Rami Lehto, Pirjo Siitonen ja Pirkko Aalto. Varajäseniksi: Anne Kokkonen, Timo Pullinen ja Ulla-Maija Lampi.

Isännäksi valittiin Pekka Jokinen, talkoomestariksi Helena Österberg, emännäksi Pirjo Siitonen Puutarhatoimikuntaan valittiin Pirkko Aalto ja Marita Lehtinen. Ohjelmatoimikunta asiaan palataan vuosikokouksessa.

Taksvärkkityön määrä ja arvo vahvistettiin. Kokouksessa tehtiin ehdotus 15 tuntia ja 15 euroa. Tämä ehdotus ei saanut kannatusta. Hallituksen esitys 15 tuntia/20 euroa sai kannatusta ja päätettiin taksvärkkityöstä: 15 tuntia ja 20 euroa tunti.

Ensi kesänä on saunavuoroja kolmena päivänä viikossa.

Kokouspöytäkirja on tallennettu jäsensivuille.