Syyskokous päätti sääntömääräisistä asioista

28.12.2017

Kotiniemen siirtolapuutarhayhdistyksen syyskokous päätti sääntömääräisistä asioista. Näitä olivat mm. toimintasuunnitelma 2018 ja talousarvio 2018,  hallituksen jäsenet, puheenjohtaja, toimihenkilöt, taksvärkkityön määrä ja arvo sekä jäsenmaksujen suuruudet.

Hallitukseen valittiin jatkavina: Pirjo Siitonen, Aija Tikka ja Pirkko Aalto. Lisäksi varsinaisiksi jäseniksi valittiin Pirkko Kilpeläinen, Pekka Jokinen ja Sami Vierula. Varajäseniksi: Ulla-Maija Lampi, Satu Rantanen-Pasila ja Tuula Nieminen.

Markku Rapeli jatkaa yhdistyksen puheenjohtajana.

Isännäksi valittiin Pekka Jokinen, talkoomestariksi Helena Österberg, emännäksi Pirjo Siitonen Puutarhatoimikuntaan valittiin Pirkko Aalto ja Marita Lehtinen. Ohjelmatoimikunta jätettiin valitsematta ja toivottiin yleistä aktiivisuutta ohjelmien järjestämiseen.

Kokouspöytäkirja on tallennettu jäsensivuille.