Puutarhapäivä

12.6.2014

Puutarhapäivänä kuultiin siirtolapuutarhaliiton kurssien satoa. Paikalla oli väkeä "tuvan täydeltä"

Puutarhatoimikunta järjesti 8.6.2014 yhdistyksen puutarhapäivän Puutarhapirtillä. Paikalla oli väkeä ilahduttavasti, vaikka kesäinen sää houkutteli myös vaihtoehtoisiin tekemisiin.

Iltapäivän aikana kuulimme Lepaan kurssikuulumisia Ritva Teräväisen ja Pirkko Kilpeläisen kertomana.

Irmeli Kaikkonen ilahdutti tuomalla todella tuoreita kurssiterveisiä edelliseltä päivältä Tampereelta. Tampereella oli pohdittu monenlaisia asioita teemalla "Puutarhasta pöytää ja pöydästä puutarhaan" (=kompostointi ja muu lähikierrätys).

Siirtolapuutarhaliitto järjestää jäsenyhdistysten jäsenille kursseja, joihin osallistumishinnat ovat todella ilahduttavia. Seuraavan kurssin tiedoista voit lukea jäsensivuille tallennetusta Siirtolapuutarhaliiton kuulumisia -tiedotteesta. Kurssi käsittelee puutarhan syystöitä ja se järjestetään syyskuussa ja lokakuussa.

Järjestämme Puutarhan syystyöt –kurssin Siirtolapuutarhaliiton jäsenyhdistysten jäsenille.

Päiväkurssi: lauantai 20.9.2014 klo 10-15

Iltakurssi: tiistai 14.10.2014 klo 18-21

Kurssipaikka: Axxell Överby, Pehtorinkuja 3, 02940 ESPOO.

Kurssin hinta ja ohjelma julkaistaan elokuussa.

Molemmille kursseille mahtuu 30 osanottajaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Alustavat paikkavaraukset: puh. 010 321 3540 tai info@siirtolapuutarhaliitto.fi