Vuosikokous 2021

Paikka: Kirjallisesti

KATSO POSTILAATIKKOOSI

VUOSIKOKOUS

Lahden Kotiniemen Siirtolapuutarhayhdistys ry:n sääntömääräistä vuosikokousta ei koronatilanteen takia pidetty 28.3.2021. Hallitus päätti, että vuosikokous pidetään kirjallisena 1.8.2021 klo 12.30.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen säännöissä käsiteltäväksi määräämät asiat. Koronaepidemiaan liittyvien kokoontumisrajoitteiden johdosta pyydämme yhdistyksen jäseniä osallistumaan kirjallisesti. Tavoitteena ja toiveena on, että vuosikokoukseen osallistuisivat fyysisesti lähinnä hallituksen puheenjohtaja, sihteerin toimeen lupautunut henkilö, pöytäkirjan tarkastajat ja ääntenlaskijat.

Jäsenet osallistuvat kokoukseen palauttamalla esityslistan viimeistään keskiviikkona 28.7.2021. Esityslista on jaettu postilaatikkoihin. Rastittakaa mielipiteenne kysyttyihin asioihin. Palautus yhdistyksen sihteerin Pirkko Kilpeläisen postilaatikkoon (mökki numero 5). Kokouksen asiakirjat on lähetetty keväällä jäsenille postitse. Asiakirjoihin voi tutustua myös Puutarhapirtillä, jossa asiakirjat ovat esillä pirtissä pöydällä.