Lepaan kurssille 2018 voi jo ilmoittautua

14.10.2017

Lepaan puutarhahoidon kurssille 16.-20.4.2018 voi nyt ilmoittautua. Ilmoittautuminen tapahtuu siirtolapuutarhaliiton nettisivun kautta.

Aika:              ma 16.4. - pe 20.4.2018

Paikka:          Hämeen ammattikorkeakoulu, Lepaa

osoite: Lepaantie 129, 14160 Lepaa

Siirtolapuutarhaliiton perinteisillä Lepaan kursseilla on oppinsa vuosien saatossa saanut jo reilusti toista tuhatta viljelijää.

Tule Sinäkin!

Mitä?

Kurssin opetus perustuu luentoihin, keskusteluihin ja leikkausharjoituksiin puutarhassa. Lepaan ammattitaitoiset opettajat käsittelevät monipuolisesti mm. hyöty- ja koristekasveja, kasvitauteja ja tuholaisia sekä puutarhan leikkauksia.

Kurssi alkaa maanantaina klo 10:00 ja päättyy perjantaina lounaan jälkeen.

Kenelle?

Kurssi on ensisijaisesti tarkoitettu liiton jäsenyhdistysten siirtolapuutarhureille (yksi per palsta), joilla on jo hieman kokemusta viljelystä. Kurssille osallistuvat suorittavat 3 opintopisteen arvoiset opinnot avoimessa ammattikorkeakoulussa. Kurssille mahtuu 25 osallistujaa, ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kurssille voidaan ottaa myös muutama siirtolapuutarhuri sellaisista yhdistyksistä, jotka eivät ole liiton jäseniä.

Mitä maksaa?

Liiton jäsenyhdistysten viljelijöille kurssin osallistumismaksu on 130 euroa.

Ei-jäsenyhdistysten viljelijöille kurssin osallistumismaksu on omakustannushinta 290 euroa.

Hintaan sisältyy:

• Opetus ja kurssilla jaettava materiaali
  • Oppilaitosmajoitus 2 hengen huoneissa
  • Täysihoito (aamiainen, lounas ja päivällinen)
  • Opintotodistus

Rajallinen määrä 1 hengen huoneita on saatavissa lisämaksusta 40 euroa/kurssijakso.

Ilmoittautuminen

Sitovat kirjalliset ilmoittautumiset 28.2.2018 mennessä liiton nettisivulla olevalla ilmoittautumislomakkeella.